fredag, januari 12, 2007

Inferno på Gare de Nord

8 Comments:

Blogger mylie said...

Tack det var fint av dig älskling. Jag googlade också på henne tyvärr måste jag säga att jag tycker att hon är ful som fan.

12 januari, 2007 16:46  
Anonymous Anonym said...

Lägsta linjen på tåget ska inte alls ligga helt horisontellt. Som det är nu är det mycket mer fart i tåget - det åker rakt ut ur bild. Vrider du upp tåget kommer det åka snett uppåt ut ur bild och därför långsammare.

14 januari, 2007 15:30  
Blogger Loka Kanarp said...

Tycker hon var rätt söt jag. Lite drömmande blick så där. Jag borde kanske läsa inferno, håller på med Giftas nu, som jag fick i julklapp. Han är rolig den där Strindberg.
Kul att se att bloggen är igång igen!

17 januari, 2007 20:06  
Blogger Daniel Berg said...

Hm.
Det är något jag inte vågar hoppas på förens alla indianerna är i kanoten, men om du för det här projektet i hamn – PÅ KOLIK – så vinner vi!

18 januari, 2007 18:03  
Anonymous Anonym said...

Om det är någon som kan ro iland ett sådant projekt så är det du. Spännande! Fin bild få Frida/My!

Marcus

13 februari, 2007 00:53  
Anonymous Anonym said...

Liknar Emma Goldman ... snyggare förstås.

18 februari, 2007 14:39  
Blogger anders said...

stiligt fabian, molnen ser så kramgoa ut.

15 mars, 2007 21:09  
Anonymous Anonym said...

Män har ofta helt olika smak vad gäller kvinnors utseende än kvinnorna själva...det är häpnadsväckande ...

29 april, 2008 17:22  

Skicka en kommentar

<< Home